jueves, 10 de marzo de 2011

Per al dia del pare


Un regal molt senzill i molt dolç per a papà, pot ser que li personalitzem la seva xocolata favorita, com? us ho conto a continuació.


NECESSITAREM:



Una pastilla de la xocolata preferida de papà.



Una blonda de pastisseria de les quadrades.



Paper de regal, o Un foli de color o qualsevol paper que ens agradi.



L'etiqueta rodona del centre que descarregarem aquí.



Les etiquetes són originals de just something i made



Destapem l'embolcall exterior del paper i deixem el paper de plata.



Tallem el paper de regal a la mesura de la pastilla de xocolata.



Com el meu paper era verd vaig triar les etiquetes de color verd, les vaig imprimir i vaig retallar la qual més em va agradar.



La blonda com era molt ampla també vaig retallar dues per la meitat i les vaig pegar una al costat d'una altra.



Peguem el paper, la blonda.



Escrivim la dedicatòria que ens apeteixi per a papà i peguem l'etiqueta també

1 comentario:

  1. Està molt bé aquesta manualitat per a que els xiquets puguen fer amb les seues mans el regal al pare

    ResponderEliminar